mandag den 2. november 2015

Hellooo løntilskud

Da jeg i sommeren 2014 blev færdig med HG skulle jeg jo ud og finde en elevplads. Der gik en måned, der gik 4 måneder, der gik et halvt år og nu er der gået et år og nogen måneder, og næsten al den tid er gået med praktik og mere praktik for at få skovlet en masse erhvervserfaring i ind.

Jeg har været 4 mdr. i arkivet på Rigshospitalets kæbekirurgiske ambulatorium, 2 mdrs. praktik i København Kommunes socialforvaltning og er lige blevet færdig med 3 mdrs. praktik hos jobformidlingen Get A Meeting hvor jeg så nu er kommet i løntilskud. Jeg elsker virkelig at arbejde der og jeg kunne godt ønske, i mit inderste, at de ville fastansætte mig, for for helvede det er en hård omgang ikke at kunne blive færdig med den uddannelse man er gået i gang med, fordi man nu åbenbart skal være både geni og næsten overkvalificeret for at få en elevplads inde for kontor.

Jeg ved godt det nok ikke er tilfældet, men synes sgu det er svært og det er både nedslående og et knæk på selvtilliden.

Nå, det var både lidt af det sure og lidt af det søde. Forhåbentligt går det den rigtige vej med det her løntilskud.

Dejlig aften til jer. (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar